Loading script and Flickr images
Η Μυρσίνη Στεργιοπούλου κατέγραψε στο ακόλουθο σύντομο κείμενο την εμπειρία της. «280 έφηβοι. Έφηβοι με τις δικές τους ανησυχίες, με τα δικά τους προβλήματα, με τα δικά τους αναπάντητα ερωτήματα. Έφηβοι από τα πιο απομακρυσμένα χωριά ως τα πιο μικρά νησιά. Όλοι αυτοί συναντήθηκαν για τέσσερις μέρες λόγω της συμμετοχής τους στο πρόγραμμα της Βουλής των εφήβων με σκοπό να ανεξαρτητοποιηθούν αλλά κυρίως να ισχυροποιήσουν την πεποίθηση για την αξία της δημοκρατίας και να θέσουν μελλοντικά τις γνώσεις τους στην υπηρεσία του σχολείου και ευρύτερα της κοινωνίας και της χώρας τους. | ||
Η Παρακευή 27 Σεπτεμβρίου 2019 ήταν μία ημέρα αφιερωμένη στον Αθλητισμό. Φέτος είχε ως κεντρικό σύνθημα: «Αγαπώ την Άθληση-Αγαπώ την Υγεία μου». Σκοπός, μέσω του συνθήματος αυτού, ήταν η άθληση πρωτίστως να αποτελεί μια ευχάριστη δραστηριότητα, με απώτερο σκοπό τη βελτίωση της φυσικής κατάστασης των μαθητών/τριών και την υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής και στην ενήλικη ζωή τους. Στα πλαίσια του εορτασμού αυτής της ημέρας μαθητές και μαθήτριες της σχολικής μονάδας συμμετείχαν σε οργανωμένες αθλητικές δράσεις/δραστηριότητες. | ||
Το παράρτημα Καρδίτσας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας καλεί μαθητές Β, Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ και Α, Β ΛΥΚΕΙΟΥ στην προετοιμασία για το μαθηματικό διαγωνισμό "Ο ΘΑΛΗΣ".
Οι μαθητές που ενδιαφέρονται πρέπει να δηλώσουν τη συμμετοχή τους στο σύνδεσμο. | ||
| ||
Πληροφορίες για τις σχολές του Μηχανογραφικού 2019 και τα επαγγέλματα επισκεφθείτε τον σύνδεσμο εδώ. | ||
| ||
Την Παρασκευή 22 Μαρτίου 2019 στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του 3ου Γενικού Λυκείου Καρδίτσας πραγματοποιήθηκε εκδήλωση για τον επετειακό εορτασμό της 25ης Μαρτίου 1821. Η μαθήτρια της Α΄ τάξης Δέσποινα Νικολακάκου φωτογράφισε τη σχολική γιορτή και αποτύπωσε με τον φακό της χαρακτηριστικές στιγμές αυτής. Συγχαρητήρια στη Δέσποινα για την καλλιτεχνική της ματιά! Αποδεικνύει ότι: «Δεν τραβάς απλά μια φωτογραφία, τη δημιουργείς». Της ευχόμαστε να συνεχίσει να ασχολείται με την τέχνη της φωτογραφίας με την ίδια δημιουργική ματιά και μελλοντικά! | ||