3o ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
fonts

european label 1
Το 3ο Γενικό Λύκειο Καρδίτσας επιβραβεύτηκε σε ευρωπαϊκό επίπεδο για τη συμμετοχή του στα δύο eTwinning προγράμματα που υλοποιήθηκαν κατά το σχολικό έτος 2021-2022. Συγκεκριμένα, τα δύο έργα, “Minds & hearts” και “A lie can travel...”, η ανάληψη και η συνολική επιμέλεια των οποίων έγιναν από την Π. Μπαϊράμη, φιλόλογο του 3ου ΓΕΛ, τιμήθηκαν αμφότερα με Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας. Η χορήγηση της Ευρωπαϊκής Ετικέτας επιβεβαιώνει πως τα συγκεκριμένα έργα, που εκπονήθηκαν από τους μαθητές των τμημάτων Β1 και Β2 και εστιάζουν το μεν πρώτο στη σημασία της συναισθηματικής νοημοσύνης, το δε δεύτερο στον ψηφιακό γραμματισμό, κρίθηκαν, μετά από μια διαδικασία διαβαθμισμένης αξιολόγησης, από την κεντρική Υπηρεσία του προγράμματος eTwinning στις Βρυξέλλες αξιόλογα και με υψηλού ποιοτικού επιπέδου δραστηριότητες στους τομείς της Παιδαγωγικής Καινοτομίας, Ενσωμάτωσης στη Διδακτέα ύλη, Συνεργασίας μεταξύ των σχολείων – εταίρων, Χρήση της Τεχνολογίας και Καταγραφής, Αξιολόγησης και Δημοσιοποίησης των αποτελεσμάτων τους.

fonts

collage
Το 3ο Γενικό Λύκειο Καρδίτσας επιβραβεύτηκε για τη συμμετοχή του στα δύο eTwinning προγράμματα που υλοποιήθηκαν κατά το σχολικό έτος 2021-2022. Συγκεκριμένα, τα δύο έργα, “Minds & hearts” και A lie can travel…”, η ανάληψη και η συνολική επιμέλεια των οποίων έγιναν από την Π. Μπαϊράμη, φιλόλογο του 3ου ΓΕΛ, τιμήθηκαν αμφότερα με Εθνική Ετικέτα Ποιότητας. Η χορήγηση της Ετικέτας Ποιότητας επιβεβαιώνει πως τα συγκεκριμένα έργα, που εκπονήθηκαν από τους μαθητές των περσινών Β1 και Β2 τμημάτων και εστιάζουν το μεν πρώτο στη σημασία της συναισθηματικής νοημοσύνης, το δε δεύτερο στον ψηφιακό γραμματισμό, κρίθηκαν από την Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης (ΕΥΥ) αξιόλογα και με υψηλού ποιοτικού επιπέδου δραστηριότητες στους τομείς της Παιδαγωγικής Καινοτομίας, Ενσωμάτωσης στη Διδακτέα ύλη, Συνεργασίας μεταξύ των σχολείων – εταίρων, Χρήση της Τεχνολογίας και Καταγραφής, Αξιολόγησης και Δημοσιοποίησης των αποτελεσμάτων τους.

Περισσότερα...

fonts

etwinning b
Τη σχολική χρονιά 2019-2020 υλοποιήθηκε στο 3ο Γενικό Λύκειο Καρδίτσας ευρωπαϊκό eTwinning πρόγραμμα με τίτλο “Life in pieces. A story for the mind”. Οι μαθήτριες Κοτοπούλη Ευαγγελία (Α1), Μανώλη Ασπασία Νικολέτα (Α2), Μανωλοπούλου Κωνσταντίνα (Α2), Μήνου Χρυσούλα (Α2), Μπαλατσούκα Φανή (Α2), Σκοτίδα Μαρία-Ζωή (Α3),Αργυρίου Μαρία Ελένη (Β1), Γαλάτου Αγγελίνα (Β1), Γκοζίνα Σαμπρίνα (Β1), Γεωργοπούλου Θωμαή (Β1), Στάθη Ευγενία (Β3), Στεργιοπούλου Μυρσίνη (Β3) και Ρεφενέ Κλεοπάτρα-Γεωργία (Γ3) συνεργάστηκαν με μαθήτριες/τές από τα σχολεία IES El Majuelo (Ισπανία), Liceum Ogólnokształcące nr XI we Wrocławiu (Πολωνία) και ITTS "A. Volta" (Ιταλία). 

Ο βασικός σκοπός του προγράμματος ήταν να διατυπώσουν με δημιουργικό αφηγηματικό τρόπο προκλήσεις και προβληματισμούς της εφηβικής ζωής συνθέτοντας ένα πρωτότυπο ραδιοφωνικό δράμα. Τις δημιουργικές απόπειρες αυτοέκφρασης ολοκλήρωσαν τόσο αξιοποιώντας τεχνολογικά εργαλεία στα δια ζώσης μαθήματα, όσο και ερχόμενες/οι σε επαφή και με νέες δυνατότητες που αναπτύχθηκαν μέσω της σύγχρονης και ασύγχρονης διδακτικής επικοινωνίας στο διάστημα Μαρτίου-Ιουνίου. Επισφράγισμα των προσπαθειών αυτών ήταν η απονομή της Εθνικής Ετικέτας Ποιότητας. Η εκπαιδευτικός που ανέλαβε την υλοποίηση ήταν η κ. Μπαϊράμη Παναγιώτα, φιλόλογος του 3ου ΓΕ.Λ. Καρδίτσας. 

 

fonts

Arduino Starter kit
Το 3ο ΓΕ.Λ. Καρδίτσας ανήκει στον κατάλογο των ωφελουμένων 280 eTwinning Schools της δράσης STEM 2.0. Ήδη από τις αρχές του 2020 ένα Arduino Starter Kit απεστάλη στο σχολείο και είναι στη διάθεση εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών για εκπόνηση δραστηριοτήτων και έργων, προσανατολισμένων στη μέθοδο STEM με έμφαση στην Επιστήμη (Science), την Τεχνολογία (Technology), τη Μηχανική (Engineering) και τα Μαθηματικά (Mathematics).
Ευχή όλων να αποτελέσει το Arduino Starter Kit το όχημα που στοχεύει -μέσω της εμπλοκής σε παιγνιώδεις δραστηριότητες- στη βελτίωση της γνώσης και κατανόησης των νέων σχετικά με τις ευκαιρίες σταδιοδρομίας στις θετικές επιστήμες!
Περισσότερες πληροφορίες ΕΔΩ 

fonts

etwinning school label 2020 21

 

Πρόσφατα ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα για την απονομή ετικέτας eTwinning σχολείου. Σε όλη την Ευρώπη 2139 σχολεία όλων των βαθμίδων βραβεύθηκαν. Ανάμεσα στα 88 ελληνικά -σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση- ήταν και το 3ο ΓΕ.Λ. Καρδίτσας. Η ετικέτα αυτή αποτελεί μία απτή αναγνώριση στους εκπαιδευτικούς, στους μαθητές/τριες και στο σχολείο για όσα προωθούν, όπως θέματα ψηφιακής πρακτικής και ψηφιακής ασφάλειας, καινοτόμες και δημιουργικές προσεγγίσεις παιδαγωγικής, τη συνεργατική μάθηση εκπαιδευτικών και μαθητών. Οι εκπαιδευτικοί του 3ου ΓΕ.Λ. Καρδίτσας που υλοποιούν eTwinning έργα είναι η κ. Μπαϊράμη Παναγιώτα, φιλόλογος, ο κ. Νικολάου Αλέξανδρος, μαθηματικός και η κ. Σιατήρα Σταυρούλα, φιλόλογος.
Συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς και στους μαθητές/τριες που με τα έργα τους συνέβαλαν στη διάκριση!
Πληροφορίες για το τι είναι η ετικέτα eTwinning σχολείου ΕΔΩ
Ο κατάλογος των βραβευθέντων σχολείων ΕΔΩ 

fonts

Logo Improve
Τη σχολική χρονιά 2018-2019 υλοποιείται στο 3ο Γενικό Λύκειο Καρδίτσας ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning, με τίτλο «Improv-e!» στο οποίο συμμετέχουν μαθητές/τριες της Α΄ τάξης και ειδικότερα αυτοί-ές της Καλλιτεχνικής Παιδείας (Θεατρολογίας). Στο ίδιο έργο έχουν εγγραφεί και μαθητές/τριες από το Lyceum Aalst του Βελγίου και από το IES de Celrà της Ισπανίας. Το πρόγραμμα έχει διάρκεια από τον Οκτώβριο του 2018 ως τον Ιούνιο του 2019. Στόχος του είναι η ανάπτυξη δεξιοτήτων των μαθητών/τριών, όπως η δημιουργική σκέψη, η επίλυση προβλημάτων, η ευελιξία, η αυτοπεποίθηση, η συνεργασία, ο ψηφιακός γραμματισμός, ... . Αυτές είναι δεξιότητες ζωής χρήσιμες στη σύγχρονη κοινωνία. Για την καλλιέργεια των δεξιοτήτων οργανώνονται θεατρικές δραστηριότητες και παιχνίδια αυτοσχεδιασμού.
Ως υπεύθυνη εκπαιδευτικός του 3ου ΓΕ.Λ. Καρδίτσας έχει ορισθεί η κ. Σταυρούλα Σιατήρα, φιλόλογος του σχολείου.

fonts

etwinning πρόγραμμα «The Culture Adventure»

the culture adventureΣτο πλαίσιο του ευρωπαϊκού etwinning προγράμματος «The Culture Adventure» οχτώ μαθητές της Α΄ λυκείου αναζήτησαν, εντόπισαν και εξοικειώθηκαν με πτυχές και ιδιαιτερότητες που συνθέτουν την πολιτισμική ζωή των υπόλοιπων πέντε διαφορετικών χωρών (Σλοβακίας, Τουρκίας, Πολωνίας, Γαλλίας, Ιταλίας) που συμμετείχαν στο πρόγραμμα.

Συγκεκριμένα οι μαθήτριες Μπάτσαρη Παρασκευή-Φαίδρα, Πανταζή Αικατερίνη, Παπαγιαννοπούλου Θάλεια, Παππά Ζωή, Σολτάνη Ελπίδα, Τζίμα Φωτεινή-Ειρήνη, Φώτα Αγγελική-Σεραφίνα, Χατζηαραπίδου Μαρία-Σωτηρία διερεύνησαν με προγραμματισμένες δεκαπενθήμερες δραστηριότητες τις ακόλουθες πολιτισμικές πτυχές: μουσική, αθλητισμός, μόδα, διατροφικές συνήθειες, εκπαιδευτικό σύστημα, φυσικό περιβάλλον και τοπική ιστορία.
Την πρώτη εβδομάδα κάθε δεκαπενθήμερου συγκέντρωναν, επέλεγαν και παρουσίαζαν, με διαφορετικό κάθε φορά τεχνολογικό εργαλείο, στοιχεία που αφορούσαν τους παραπάνω πολιτισμικούς πυρήνες σε εθνικό επίπεδο. Την επόμενη εβδομάδα επιδίωκαν να εξοικειωθούν μέσω αλληλοδράσεων με τα αντίστοιχα δεδομένα των υπόλοιπων συμμετεχόντων σχολείων. Είχαν έτσι τη δυνατότητα να αλληλοσυγκρίνουν την καθημερινή ζωή, να επισημάνουν πολιτισμικές ομοιότητες και να αντιληφθούν ότι οι διαφορές δεν συνιστούν ανασχετικό παράγοντα στην πολιτισμική ώσμωση αλλά αντίθετα βασικό της χαρακτηριστικό.

fonts

awarded etwinning school label

Στις 10 Απριλίου του 2018 ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα για τα σχολεία που πληρούσαν τις προϋποθέσεις και είχαν υποβάλλει αίτηση, για να λάβουν την Ετικέτα Σχολείου eTwinning. Συνολικά 1.211 σχολεία από 41 ευρωπαϊκές χώρες τιμήθηκαν με την ετικέτα αυτή για το 2018-2019. Είναι μία σημαντική διάκριση για όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας του 3ου ΓΕΛ που υποστηρίζουν τη δράση από το 2013 ως και σήμερα.

Πατήστε εδώ για να δείτε ολόκληρη τη λίστα των βραβευθέντων σχολείων.

Περισσότερα...

fonts

actitout2

Τη σχολική χρονιά 2017-2018 μαθητές της Α' Λυκείου του τμήματος της Καλλιτεχνικής Παιδείας του 3ου Γενικού Λυκείου Καρδίτσας συμμετέχουν στο ευρωπαϊκό eTwinning πρόγραμμα 'Act it out! Συνεργάζονται με το τμήμα Θεατρολογίας του Λυκείου Aalst στο Βέλγιο.
Στα πλαίσια αυτού του προγράμματος οι μαθητές αρχικά μελέτησαν τις τραγωδίες 'Αντιγόνη' του Σοφοκλή και 'Μήδεια' του Ευριπίδη. Σε ένα δεύτερο στάδιο οι μαθητές παρουσίασαν σύντομες παραστάσεις σκηνών των δύο τραγωδιών.
Τελικός στόχος ήταν η ανάγνωση του κειμένου, η απόλαυση της απόδοσης επεισοδίων επί σκηνής και τελικά η συνειδητοποίηση της διαχρονικής αξίας των αρχαίων ελληνικών τραγωδιών, στοιχείων της πολιτιστικής κληρονομιάς μιας χώρας και της Ευρώπης γενικότερα.

fonts