3o ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
fonts

minds hearts 1
Ένα ακόμη ταξίδι στον εκπαιδευτικά ελκυστικό χώρο του etwinning ολοκληρώνεται και τη φετινή σχολική χρονιά 2021-22. Οι μαθητές του Β2 τμήματος του 3ου ΓΕΛ δοκίμασαν, μέσα από μια σειρά κοινών δραστηριοτήτων με συνομηλίκους τους από την Ιταλία, την Ισπανία και την Πολωνία να προσεγγίσουν και να αντιληφθούν τη σημασία της συναισθηματικής νοημοσύνης. Το etwinning πρόγραμμα “Minds & hearts” αποτελεί μια διεπιστημονική προσπάθεια ενσωμάτωσης της συναισθηματικής νοημοσύνης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ο κοινός διαδικτυακός χώρος του etwinning προγράμματος σχεδιάστηκε ως μια απόπειρα να αντιμετωπίσουν και να μοιραστούν οι μαθητές εμπειρίες που σχετίζονται με το πνεύμα αλλά ιδίως με τα συναισθήματά τους, στοχοθετώντας να φέρει τους εφήβους σε γόνιμη επαφή με έννοιες, όπως η αυτεπίγνωση, η αυτορρύθμιση, η παρακίνηση, η ενσυναίσθηση, η διαχείριση του άγχους, της μοναξιάς ή και της υπερβολικής διστακτικότητας, η γλώσσα του σώματος, η σημασία της φιλίας, η επινοητικότητα.

Περισσότερα...

fonts

 
teamwork Mind Hearts

Στα πλαίσια του προγράμματος Εtwinning “Minds & hearts”οι μαθητές του 3ου ΓΕΛ Καρδίτσας μαζί με τους συνομηλίκους τους από την Ιταλία, την Ισπανία και την Πολωνία σχηματίζοντας δέκα διαφορετικές διακρατικές ομάδες διερεύνησαν πτυχές της συναισθηματικής νοημοσύνης. Συγκεκριμένα, καθεμία από τις δέκα ομάδες (MIND READERS, RUMINATION FIGHTERS, LONELINESS FIGHTERS, PEACE GURUS, ANGER BUSTERS, CONFIDENCE BOOSTERS, ΒUDDIES, MINDFULNESS GURUS, RESOURCEFUL GUYS, HABIT BUILDERS) εξασκώντας ομαδικές δεξιότητες, όπως επικοινωνία, εμπιστοσύνη, ηγεσία, λήψη αποφάσεων και επίλυση συγκρούσεων, κλήθηκε να ερευνήσει ένα θεματικό πεδίο, σχετικό με την προσέγγιση της συναισθηματικής νοημοσύνης, και στη συνέχεια να το διδάξει στις υπόλοιπες ομάδες. Επιχειρήθηκε η εφαρμογή της συνεργατικής εκπαιδευτικής μεθόδου Jigsaw, στην οποία, μέσα από ποικίλες διερευνητικές δραστηριότητες, προωθείται η ανάπτυξη της ενσυναίσθησης και της ανοχής..

 

Περισσότερα...

fonts

Minds Hearts 3
Στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος Εtwinning “Minds & hearts”οι μαθητές του 3ου ΓΕΛ Καρδίτσας μαζί με τους συνεργάτες τους από την Ιταλία, την Ισπανία και την Πολωνία δημιούργησαν από κοινού ένα διαδικτυακό ημερολόγιο για το μήνα Δεκέμβριο. Οι μαθητές κάθε χώρας ανέλαβαν σε ομάδες να εντοπίσουν ή να δημιουργήσουν 6 συνολικά αναρτήσεις ως ακολούθως:
Πολωνία: 1η, 5η, 9η, 13η, 17η, 21η Δεκεμβρίου
Ιταλία: 2η, 6η, 10η, 14η, 18η, 22η Δεκεμβρίου
Ισπανία 3η, 7η, 1η1, 15η, 19η, 23η Δεκεμβρίου
Ελλάδα: 4η, 8η, 12η, 16η, 20η, 24η Δεκεμβρίου
Το περιεχόμενο των αναρτήσεων ήταν σε συνάφεια με το πνεύμα των Χριστουγέννων. Έτσι σε καθημερινή βάση κάθε χώρα συνέβαλε με την ανάρτηση ευχών, εορταστικών μηνυμάτων, βίντεο με αναφορές στην ευσπλαχνία, στην αγάπη, στην αλληλεγγύη και στον αλτρουισμό στην καλλιέργεια κοινού, μεταξύ των μελών του προγράμματος, γιορτινού κλίματος.
Μπορείτε να δείτε τη συλλογική εορταστική ημερολογιακή κατασκευή εδώ: https://adventmyfriend.com/171483/03bdf452a7/ 

fonts

Minds Hearts 2 EQ Test
Στα πλαίσια του προγράμματος etwinning “Minds & hearts”οι μαθητές του 3ου ΓΕΛ Καρδίτσας μαζί με τους συνομηλίκους τους από την Ιταλία, την Ισπανία και την Πολωνία δοκίμασαν με ένα κουίζ να μάθουν πόσο συναισθηματικά ώριμοι είναι σε αυτό το σημείο της ζωής τους. Μελέτες έχουν δείξει ότι ένα υψηλό συναισθηματικό πηλίκο EQ ενισχύει την επιτυχία σταδιοδρομίας, το ηγετικό ταλέντο, την υγεία, την ικανοποίηση από μια κοινωνική σχέση, το χιούμορ και την ευτυχία. Ευτυχώς, το EQ (σε αντίθεση με το IQ) μπορεί να αυξηθεί με την εξάσκηση και την προπόνηση. Με την ολοκλήρωση του κουίζ, κάθε μαθητής εστίασε στα δυνατά σημεία και ιδίως στα σημεία προς βελτίωση, τα οποία ανήρτησε σε κοινό διαδικτυακό τοίχο δίνοντας έτσι τη δυνατότητα να αναπτυχθεί μεταξύ των συμμετεχόντων μια αλληλεπίδραση μέσω του σχολιασμού.

fonts

Minds Hearts 1 collage
Στα πλαίσια του προγράμματος etwinning “Minds & hearts”οι μαθητές του 3ου ΓΕΛ Καρδίτσας και των υπόλοιπων τριών σχολείων που συμμετέχουν μας... σύστησαν τον εαυτό τους μέσω ενός προσωπικού κολάζ φωτογραφιών. Η δραστηριότητα εστίασε στο να αναδείξουν τα ιδανικά και τα ταλέντα τους, τα επιτεύγματα και εν τέλει την προσωπικότητά τους αφενός μέσω της εικόνας, αφετέρου μέσω της σύνθεσης ενός κειμένου για το οποίο μπορούσαν να αξιοποιήσουν ορισμένες από τις ακόλουθες φράσεις ως αφόρμηση.
• Είμαι....
• Τα δυνατά μου σημεία είναι..
• Είμαι περήφανος για ...
• το μεγαλύτερο μου κατόρθωμα είναι...
• Οι άνθρωποι με συμπαθούν γιατί..
• Κάποτε σκεφτόμουν..., αλλά τώρα σκέφτομαι....
• Κάποτε ήμουν..., αλλά τώρα είμαι....
• Πιστεύω σε...
• Αυτή τη στιγμή νιώθω (3 συναισθήματα ερμηνεία τους)...
Με τον τρόπο αυτό έγινε εφικτό να εκφράσουν συναισθήματα αλλά και να αφήσουν τους άλλους να τους γνωρίσουν τόσο διαβάζοντας τις σκέψεις τους όσο και αλληλεπιδρώντας σχολιάζοντας τα θετικά σημεία της προσωπικότητας των εταίρων τους.

fonts

minds hearts 1
Ένα καινούριο ταξίδι στον  εκπαιδευτικά ελκυστικό χώρο του etwinning ξεκινά και τη φετινή σχολική χρονιά 2021-22 για το 3ο ΓΕΛ Καρδίτσας. Οι μαθητές του Β2 τμήματος του σχολείου θα δοκιμάσουν, μέσα από μια σειρά κοινών δραστηριοτήτων με συνομηλίκους τους από την Ιταλία, την Ισπανία και την Πολωνία να προσεγγίσουν και να αντιληφθούν τη σημασία της συναισθηματικής νοημοσύνης.  Το etwinning πρόγραμμα “Minds & hearts” επιδιώκει να τους φέρει σε γόνιμη επαφή με έννοιες, όπως  η αυτεπίγνωση, η αυτορρύθμιση, η παρακίνηση και η ενσυναίσθηση και τις ικανότητες που τις συνθέτουν. Το να κατανοούμε, δηλαδή, τί αισθανόμαστε και γιατί, το να διαχειριζόμαστε την εσωτερική μας κατάσταση και να αποφεύγουμε συναισθηματικές εκρήξεις, το να ωθούμε τον εαυτό μας προς την επίτευξη των στόχων μας και να αντιλαμβανόμαστε τις ανάγκες και τα συναισθήματα των άλλων αποτελούν αναγκαίες προϋποθέσεις για την ύπαρξη ποιοτικών διαπροσωπικών σχέσεων και για τη βελτίωση του κοινωνικού κλίματος εντός και εκτός του σχολείου.

Περισσότερα...